کد خبر: 1022705 تاریخ انتشار: 1397/11/16 10:35

سلمان خدادادی : دفاتر پیشخوان دولت ساماندهی می شوند

وقت نیوز -  رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی طرحی برای ساماندهی دفاتر پیشخوان دولت به منظور افزایش اختیارات آن ها خبر داد.

به گزارش وقت نیوز، سلمان خدادادی سه شنبه گفت : : دراین طرح دفاتر پیشخوان دولت تجمیع و بیشتر خدمات تصدی‌گری دولت به آن ها واگذار می شود.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تاکنون این دفاتر توسط دولت تشکیل شده و مجوز آن ها از طریق وزارت کشور واگذار شده است و اقداماتی که مربوط به تصدی‌گری دولت بوده و می‌شد آنها را به بخش خصوصی واگذار کرد توسط این دفاتر انجام گرفته، بنابراین این طرح به‌ منظور افزایش اختیارات این دفاتر ارائه شده بود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی بخش‌های مختلفی از جمله شهرداری، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، قوه قضائیه، پلیس +10 و سازمان تامین اجتماعی اقدام به ایجاد دفاتری کرده‌اند که با شرایط مطلوب خود و به طور سلیقه ی در آن ها فعالیت می‌کنند، بنابراین این طرح بر ضرورت ساماندهی این دفاتر و ایجاد ضوابطی برای فعالیت آن ها و افرادی که برای دریافت مجوز تاسیس این دفاتر درخواست می‌کنند، ارائه شده است، ضمن اینکه این طرح پیش از این هم مورد بررسی قرار گرفته بود که شورای نگهبان ایراداتی را بر آن وارد دانسته که در این نشست در جهت رفع آن ها اقدام شد.

586